The Greatest Guide To دانلود فیلم گشت ارشاد 3

Wiki Article

وای خدا وقتی فیلم رو دیدم اضطراب گرفتم چه فیلم بدی بود هشدار بدم که همه نمیتونند این فیلم رو ببینند خیلی فیلم مریضی هست

دانلود رایگان فیلم سینمایی هفته ای یکبار آدم باش با لینک مستقیم

بازیگران : امیر جدیدی ، محسن تنابنده ، فرشته صدرعرفایی ، علیرضا جهان‌دیده ، سحر گل‌دوست ، مریم شیدایی ، سارینا فرهادی و…

دانلود رایگان فیلم سینمایی قصیده گاو سفید با لینک مستقیم

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

خلاصه داستان : دامون که به تازگی از مربی گری یکی از باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال برکنار شده، با زنی مواجه می شود که سال ها قبل با او در ارتباط بوده است.

این فیلم سینمایی در ژانر کمدی ساخته خواهد شد. «سگ بند» برای حضور در سی و هشتمین دوره جشنواره فجر آماده خواهد شد.

برای دریافت آدرس های جدید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همسایه ساکن در یکی از واحدها مرد لاقیدی به نام اکبر است که امورات زندگی‌اش از فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر می‌گذرد. همسایگان ساکن در واحد دیگر نیز دو خواهر خوشگذران به نام‌های ساناز و زیبا هستند که هر هفته در واحد خود پارتی و دورهمی برگزار می‌کنند.

جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک

این سفر تبدیل به عزیمت به گذشته ای می شود که شخصی و اجتماعی است. جایی که انتخاب های اخلاقی خصوصی معادل با انتخاب های تعیین کننده زندگی است….

در این خصوص می‌توان گفت که اگر گشت ارشاد ۱ ایده‌ای جدید برای مطرح کردن در ژانر کمدی ?????? ???? ?? ??? داشت، گشت ارشاد ۲ تمام آن ایده‌ها را به بدترین شکل به مصرف رساند. پس سازندگان به ناچار باید در گشت ۳ به سراغ داستان جدیدی می‌رفتند که هم فرصتی نو برای پرداخت به آن‌ها بدهد و هم مربوط‌به مسائل روز باشد.

ویک مجذوب قتل حل نشده یکی از عاشقان سابق ملیندا، مالکوم مک‌ری می‌شود و برای اینکه با موفقیت فرار کند، مسئولیت قتل را بر عهده می‌گیرد. هنگامی که قاتل واقعی دستگیر می شود، ادعاهای ویک توسط جامعه به عنوان شوخی های سیاه تعبیر می شود.

دانلود فیلم ایرانی جدید سگ بند به کارگردانی مهران احمدی محصول سال ۹۸

Report this wiki page